Вы используете устаревшую версию браузера.

Сайт компании может отображаться не корректно. Пожалуйста обновите Ваш браузер или установите современный для лучшего отображения данного сайта.

Google Chrome Mozilla Firefox Opera

Аналітика ринку

PRIME Group інвестує в аналіз ринку зовнішньої реклами з моменту заснування компанії у 2008 році.

Ми щомісяця оглядаємо основні категорії рекламодавців, щоквартально аналізуємо кон’юнктуру ринку, щотижня повідомляємо про рівень зайнятості рекламного інвентарю. Цю інформацію ми надаємо у відкритому доступі.

Аналітика PRIME Group дозволяє рекламодавцям і агентствам зрозуміти, що відбувається у цікавій для них категорії, спостерігати за активністю конкурентів, стратегічно вірно планувати рекламні кампанії, оптимізувати бюджет під цілі кампанії з урахуванням обсягу і тональності комунікації конкурентів, а також оперативно реагувати на кон’юнктурні зміни і вирішувати інші маркетингові завдання.

Аналітичні продукти PRIME Group:

  • зайнятість інвентаря – щотижнева інфографіка рівня розпроданості рекламних площин формату 3×6 м усіх операторів;
  • категорійні звіти – щомісячний аналіз активності найбільших рекламодавців;
  • огляди ринку – щоквартальний аналіз основних параметрів ринку зовнішньої реклами.