PRIME Group інвестує в аналіз ринку зовнішньої реклами з моменту заснування компанії у 2005 році.
Ми щомісяця оглядаємо основні категорії рекламодавців, щоквартально аналізуємо кон’юнктуру ринку, щотижня повідомляємо про рівень зайнятості рекламного інвентарю. Цю інформацію ми надаємо у відкритому доступі.
Аналітика PRIME Group дозволяє рекламодавцям і агентствам зрозуміти, що відбувається у цікавій для них категорії, спостерігати за активністю конкурентів, стратегічно вірно планувати рекламні кампанії, оптимізувати бюджет під цілі кампанії з урахуванням обсягу і тональності комунікації конкурентів, а також оперативно реагувати на кон’юнктурні зміни і вирішувати інші маркетингові завдання.
Аналітичні продукти PRIME Group:
- зайнятість інвентаря – щотижнева інфографіка рівня розпроданості рекламних площин формату 3×6 м усіх операторів;
- категорійні звіти – щомісячний аналіз активності найбільших рекламодавців;
- огляди ринку – щоквартальний аналіз основних параметрів ринку зовнішньої реклами.