Вы используете устаревшую версию браузера.

Сайт компании может отображаться не корректно. Пожалуйста обновите Ваш браузер или установите современный для лучшего отображения данного сайта.

Google Chrome Mozilla Firefox Opera

Компанія

PRIME Group - інноваційний лідер out of home ринку, комплексний оператор зовнішньої реклами з міжнародними інвестиціями.

  • Єдиний представник з України у найбільшій світовій галузевій спільноті The World Out of Home Organization з 2013 року
  • Асоційований член IAB Ukraine
  • Дійсний член Асоціації операторів зовнішньої реклами України
  • Дійсний член Всеукраїнської рекламної коаліції
  • Співзасновник Індустріального комітету зовнішньої реклами України
  • Організатор єдиної в Україні міжнародної конференції із зовнішньої реклами Out Of Home Forum
  • Засновник спеціалізованого видання Out Of Home Journal
  • Творець онлайн-платформи для планування і покупки зовнішньої реклами - outhub.online
  • Засновник спеціальної нагороди «За сміливість» у зовнішній рекламі на КМФР
  • Партнер щорічних всеукраїнських заходів UADigitals і Ukrainian Marketing Forum
7,5% ринкова частка компанії по всіх форматах
7,2 % ринкова частка компанії по найбільш затребуваних форматах (3×6 м)
icon
16 років на ринку
icon
497 клієнтів на рік
icon
1 646 кампаній на рік
icon
24 000+ площин
icon
106 міст України

Outhub

Щоб спростити процес планування і покупки зовнішньої реклами, а також зробити ринок прозорим і зрозумілим, PRIME Group створив першу і єдину в своєму роді онлайн-платформу для планування і покупки зовнішньої реклами Outhub.Online.

Ця платформа об’єднує операторів зовнішньої реклами, власників площин з рекламними агентствами і рекламодавцями, які зацікавлені у просуванні своїх брендів, товарів, послуг.

Переваги outhub.online

  • Доступ до платформи через веб-браузер з будь-якого пристрою
  • 24/7/365
  • Планування кампанії з медіапоказників
  • Швидкий пошук вільних площин за точками інтересу (point of interest - POI)
  • Оновлення інформації про зайнятість площин у реальному часі
  • Моментальний розрахунок вартості рекламної кампанії
  • Онлайн-моніторинг проведення рекламної кампанії
  • ERP-система контролю, розроблена спеціально для out of home реклами (управління усіма циклами покупки в одному інтерфейсі)
  • 24+ тис. рекламних площин по всій Україні
  • 70+ партнерів-операторів, і їх кількість постійно зростає
  • Більше 497 великих і дрібних клієнтів

Out of home journal

Out Of Home Journal – інтернет-журнал про зовнішню рекламу з найактуальнішою інформацією – для фахівців з маркетингу і співробітників рекламних агентств.

Актуальні новини, найкращі міжнародні кейси, останні дослідження, тренди і тенденції – з нашим онлайн-журналом ви завжди триматимете руку на пульсі.

out-of-home.uа facebook

Out of home forum

З 2013 року PRIME Group щорічно організовує спеціалізований міжнародний форум із зовнішньої реклами в Україні.

Out Of Home Forum запрошує виступити на своєму майданчику найкращих фахівців світового рівня для того, щоб вони ділилися своїми знаннями і найкращим міжнародним досвідом.

Це дозволяє якісно підвищувати рівень розвитку ринку зовнішньої реклами з року в рік.

Дивіться матеріали з попередніх форумів: ooh.in.uа

Спеціальна нагорода «За Сміливість» у зовнішній рекламі на КМФР

У 2017 році PRIME Group заснував нагороду на Київському міжнародному фестивалі реклами, яку планує вручати щорічно. Нагорода називається «За сміливість» і покликана заохочувати креативне співтовариство «виходити за рамки» буденності під час розробки ідей для зовнішньої реклами.

У 2017-му нагороду отримала кампанія Lexus. Агенція BBDO Ukraine нестандартно втілила повідомлення, відмовившись від слогана і ціни. Яскраві борди звернули на себе увагу всіх — і фахівців, і аудиторії. Нагорода — свідчення того, що творці реклами йдуть вірним шляхом.

У 2018 році статуетку вручено агентству LOGA BIGA (Білорусь) за проект для житлового комплексу в Мінську «Нова Борова» групи компаній «А-100 Девелопмент». У їх out of home кампанії витримані всі правила ефективного рекламного сюжету: контрастність, помітний логотип, точне емоційне повідомлення, а головне – відмінно візуалізувана ключова ідея, вихід за межі.

У 2019 році нагороду отримала рекламна агенція «Кінограф» за роботу для пабу Beer Point. Кампанія показала головну особливість закладу – бельгійський налив пива – і при цьому не порушила заборону на рекламу алкогольних напоїв і використання державних символів у out of home медіа.

У 2020 році було нагороджено digital-агенцію Postmen за out of home кампанію проекту «Мистецтво хоче знайомитися». У зовнішній рекламі ідея втілилася в серію постерів, де арт-об’єкти спілкувалися із публікою в стилістиці листування в месенджері.

В 2021 PRIME Group відзначив кампанію патрульної поліції України «Місця для любителів штрафів» нагородою «За сміливість». Спеціальний приз отримала креативна агенція ANGRY agency, що реалізувала цей суспільно корисний проєкт на замовлення Міжнародної навчальної програми допомоги у кримінальних розслідуваннях (ICITAP).

«Наш приз – за сміливе рішення у зовнішній рекламі. Рішення, яке звертає на себе увагу, розходиться з існуючими підходами в категорії, і при цьому виконує завдання, покладені на зовнішню рекламу. Краще журавель у небі, ніж синиця в руках», – каже Катерина Храмова, керуючий партнер PRIME Group.