fbpx

Вы используете устаревшую версию браузера.

Сайт компании может отображаться не корректно. Пожалуйста обновите Ваш браузер или установите современный для лучшего отображения данного сайта.

Google Chrome Mozilla Firefox Opera

Компанія

PRIME Group - іноваційний лідер out of home ринку, комплексний оператор зовнішньої реклами з міжнародними інвестиціями.

  • Єдиний представник з України у Європейській федерації зовнішньої реклами (FEPE International) з 2013 року
  • Дійсний член Асоціації операторів зовнішньої реклами України
  • Дійсний член Всеукраїнської рекламної коаліції
  • Співзасновник Індустріального комітету зовнішньої реклами України
  • Організатор єдиної в Україні міжнародної конференції із зовнішньої реклами - Out Of Home Forum
  • Засновник спеціалізованого видання Out Of Home Journal
  • Творець онлайн-платформи для планування і покупки зовнішньої реклами - outhub.online
  • Засновник спеціальної нагороди «За сміливість» у зовнішній рекламі на КМФР
9,5% ринкова частка компанії по всіх форматах
10,4% ринкова частка компанії по найбільш затребуваних форматах (3×6 м)
icon
12 років на ринку
icon
650 клієнтів на рік
icon
3 200 кампаній на рік
icon
32 000+ площин
icon
65 міст України

Outhub

Щоб спростити процес планування і покупки зовнішньої реклами, а також зробити ринок прозорим і зрозумілим, PRIME Group створив першу і єдину в своєму роді онлайн-платформу для планування і покупки зовнішньої реклами Outhub.Online.

Ця платформа об’єднує операторів зовнішньої реклами, власників площин з рекламними агентствами і рекламодавцями, які зацікавлені у просуванні своїх брендів, товарів, послуг.

Переваги outhub.online

  • Доступ до платформи через веб-браузер з будь-якого пристрою
  • 24/7/365
  • Планування кампанії з медіапоказників
  • Швидкий пошук вільних площин за точками інтересу (point of interest - POI)
  • Оновлення інформації про зайнятість площин у реальному часі
  • Моментальний розрахунок вартості рекламної кампанії
  • Онлайн-моніторинг проведення рекламної кампанії
  • ERP-система контролю, розроблена спеціально для out of home реклами (управління усіма циклами покупки в одному інтерфейсі)
  • 32+ тис. рекламних площин по всій Україні
  • 60+ партнерів-операторів, і їх число постійно зростає
  • Більше 150 великих і дрібних клієнтів

Out of home journal

Out Of Home Journal – інтернет-журнал про зовнішню рекламу з найактуальнішою інформацією – для фахівців з маркетингу і співробітників рекламних агентств.

Актуальні новини, найкращі міжнародні кейси, останні дослідження, тренди і тенденції – з нашим онлайн-журналом ви завжди триматимете руку на пульсі.

out-of-home.uа facebook

Out of home forum

З 2013 року PRIME Group щорічно організовує спеціалізований міжнародний форум із зовнішньої реклами в Україні.

Out Of Home Forum запрошує виступити на своєму майданчику найкращих фахівців світового рівня для того, щоб вони ділилися своїми знаннями і найкращим міжнародним досвідом.

Це дозволяє якісно підвищувати рівень розвитку ринку зовнішньої реклами з року в рік.

Дивіться матеріали з попередніх форумів: ooh.in.uа

Спеціальна нагорода «За Сміливість» у зовнішній рекламі на КМФР

У 2017 році PRIME Group заснував нагороду на Київському міжнародному фестивалі реклами, яку планує вручати щорічно. Нагорода називається «За сміливість» і покликана заохочувати креативне співтовариство «виходити за рамки» буденності під час розробки ідей для зовнішньої реклами.

У 2017-му нагороду отримала рекламна кампанія бренду Lexus. Агентство BBDO Ukraine використало нестандартний підхід, відмовившись від слогана і ціни. Яскраві борди звернули на себе увагу всіх – і фахівців, і покупців. Нагорода – свідчення того, що творці реклами йдуть вірним шляхом.

«Наш приз – за сміливе рішення у зовнішній рекламі. Рішення, яке звертає на себе увагу, розходиться з існуючими підходами в категорії, і при цьому виконує завдання, покладені на зовнішню рекламу. Краще журавель у небі, ніж синиця в руках», – каже Катерина Храмова, керуючий партнер PRIME Group.