Вы используете устаревшую версию браузера.

Сайт компании может отображаться не корректно. Пожалуйста обновите Ваш браузер или установите современный для лучшего отображения данного сайта.

Google Chrome Mozilla Firefox Opera

Компанія

PRIME Group - іноваційний лідер out of home ринку, комплексний оператор зовнішньої реклами з міжнародними інвестиціями.

  • Єдиний представник з України у Європейській федерації зовнішньої реклами (FEPE International) з 2013 року
  • Дійсний член Асоціації операторів зовнішньої реклами України
  • Дійсний член Всеукраїнської рекламної коаліції
  • Співзасновник Індустріального комітету зовнішньої реклами України
  • Організатор єдиної в Україні міжнародної конференції із зовнішньої реклами - Out Of Home Forum
  • Засновник спеціалізованого видання Out Of Home Journal
  • Творець онлайн-платформи для планування і покупки зовнішньої реклами - outhub.online
  • Засновник спеціальної нагороди «За сміливість» у зовнішній рекламі на КМФР
9,5% ринкова частка компанії по всіх форматах
10,4% ринкова частка компанії по найбільш затребуваних форматах (3×6 м)
icon
12 років на ринку
icon
650 клієнтів на рік
icon
3 200 кампаній на рік
icon
32 000+ площин
icon
65 міст України

Outhub

Щоб спростити процес планування і покупки зовнішньої реклами, а також зробити ринок прозорим і зрозумілим, PRIME Group створив першу і єдину в своєму роді онлайн-платформу для планування і покупки зовнішньої реклами Outhub.Online.

Ця платформа об’єднує операторів зовнішньої реклами, власників площин з рекламними агентствами і рекламодавцями, які зацікавлені у просуванні своїх брендів, товарів, послуг.

Переваги outhub.online

  • Доступ до платформи через веб-браузер з будь-якого пристрою
  • 24/7/365
  • Планування кампанії з медіапоказників
  • Швидкий пошук вільних площин за точками інтересу (point of interest - POI)
  • Оновлення інформації про зайнятість площин у реальному часі
  • Моментальний розрахунок вартості рекламної кампанії
  • Онлайн-моніторинг проведення рекламної кампанії
  • ERP-система контролю, розроблена спеціально для out of home реклами (управління усіма циклами покупки в одному інтерфейсі)
  • 32+ тис. рекламних площин по всій Україні
  • 60+ партнерів-операторів, і їх число постійно зростає
  • Більше 150 великих і дрібних клієнтів

Out of home journal

Out Of Home Journal – інтернет-журнал про зовнішню рекламу з найактуальнішою інформацією – для фахівців з маркетингу і співробітників рекламних агентств.

Актуальні новини, найкращі міжнародні кейси, останні дослідження, тренди і тенденції – з нашим онлайн-журналом ви завжди триматимете руку на пульсі.

out-of-home.uа facebook

Out of home forum

З 2013 року PRIME Group щорічно організовує спеціалізований міжнародний форум із зовнішньої реклами в Україні.

Out Of Home Forum запрошує виступити на своєму майданчику найкращих фахівців світового рівня для того, щоб вони ділилися своїми знаннями і найкращим міжнародним досвідом.

Це дозволяє якісно підвищувати рівень розвитку ринку зовнішньої реклами з року в рік.

Дивіться матеріали з попередніх форумів: ooh.in.uа

Спеціальна нагорода «За Сміливість» у зовнішній рекламі на КМФР

У 2017 році PRIME Group заснував нагороду на Київському міжнародному фестивалі зовнішньої реклами, яку планує вручати щорічно. Нагорода називається «За сміливість» і покликана заохочувати креативне співтовариство «виходити за рамки» буденності під час розробки ідей для зовнішньої реклами.

У 2017-му нагороду отримала рекламна кампанія бренду Lexus. Агентство BBDO Ukraine використало нестандартний підхід, відмовившись від слогана і ціни. Яскраві борди звернули на себе увагу всіх – і фахівців, і покупців. Нагорода – свідчення того, що творці реклами йдуть вірним шляхом.

«Наш приз – за сміливе рішення у зовнішній рекламі. Рішення, яке звертає на себе увагу, розходиться з існуючими підходами в категорії, і при цьому виконує завдання, покладені на зовнішню рекламу. Краще журавель у небі, ніж синиця в руках», – каже Катерина Храмова, керуючий партнер PRIME Group.