Вы используете устаревшую версию браузера.

Сайт компании может отображаться не корректно. Пожалуйста обновите Ваш браузер или установите современный для лучшего отображения данного сайта.

Google Chrome Mozilla Firefox Opera

Обрати всi

Очистити

0 / 9

Скасувати

Рекламні носії

Каталог носіїв
  • Всі
  • Щит
  • Сітілайт
  • Зупинки
  • Беклайт
  • Скрол
  • Уніпол
  • Сітілайт (скрол)
  • Призма
  • Вертикальний щит

Щит

Порівняти
Щит

Щит

Щит – найпоширеніший рекламоносій, частка якого більше 65% серед всіх рекламних конструкцій.

Унікальні характеристики

Найкращий інструмент для швидкої й економної побудови охоплення.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
великий
Орієнтація:
горизонтальна
Експонує сюжетів:
1
Освітлення:
може мати зовнішнє освітлення
Транспортні потоки:
так
Пішоходи:
так
Розташування:
  • всюди
  • Кампанії на охоплення
  • Підтримка впізнаваності існуючих на ринку брендів
  • Виведення на ринок нових товарів і послуг
  • Використання в якості навігаційного дороговказа до ТРЦ, магазину, точки продажу, офісу
  • Кампанії з таргетингом за географічним принципом
  • Кампанії на рекламоносіях поблизу точок продажів здатні стимулювати збут
  • Кампанії, що вимагають швидкого привертання уваги і містять заклик до дії
  • Кампанії з унікальним творчим рішенням (виносні елементи)
Щит

Сітілайт

Порівняти

Сітілайт

З огляду на малий розмір, сітілайт орієнтований більшою мірою на пішохідні потоки і меншою – на транспортні. Передбачає тривалий контакт з глядачем, тому дозволяє розміщувати інформаційно насичені сюжети.

Унікальні характеристики

Один з небагатьох носіїв, розташованих в історичній і центральній частинах міста.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
малий, середній
Орієнтація:
вертикальна
Експонує сюжетів:
від 1 до 4-х
Освітлення:
може мати внутрішнє підсвічування
Транспортні потоки:
ні
Пішоходи:
так
Розташування:
  • історична і центральна частини міста
  • Анонсування подій
  • Інтерактивні кампанії (QR-коди, NFC, доповнена реальність)
  • Використовується як навігаційний вказівник до ТРЦ, магазину, точки продажу, офісу в центральних частинах міста

Зупинки

Порівняти

Зупинки

Зупинки – корисний місту формат. Виконує не лише важливу соціальну функцію, а й дозволяє зорієнтувати аудиторії на великих транспортних вузлах. При повному брендуванні – один з найбільших рекламних об’єктів у центральній частині міста.

Унікальні характеристики

Єдиний носій серед out of home медіа, який забезпечує довгу тривалість контакту.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
середній, великий
Орієнтація:
вертикальна, горизонтальна
Експонує сюжетів:
2
Освітлення:
внутрішня підсвітка
Транспортні потоки:
так
Пішоходи:
так
Розташування:
  • історична і центральна частини міста
  • Іміджеві кампанії
  • Нативні рекламні кампанії
  • Креативні проекти
  • Анонсування подій
  • Розміщення рекламних сюжетів з великою кількістю інформації (журнальна верстка)
  • Інтерактивні кампанії (QR-коди, NFC, доповнена реальність)

Беклайт

Порівняти
Бэклайт

Беклайт

Найбільш ефектне експонування рекламного сюжету на беклайті досягається у темний час доби. За рахунок яскравого освітлення сюжет виділяється на тлі інших рекламоносіїв поблизу.

Унікальні характеристики

Рекламоносій, який забезпечує оригінальні іміджеві кампанії завдяки яскравому підсвічуванню. Особливо ефективний вночі.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
середній, великий
Орієнтація:
горизонтальна
Експонує сюжетів:
1
Освітлення:
внутрішнє освітлення
Транспортні потоки:
так
Пішоходи:
так
Розташування:
  • історична і центральна частини міста
  • Інструмент для преміальних брендів
  • Яскраві іміджеві кампанії
  • Як короткострокові, так і довгострокові кампанії
  • Підтримка впізнаваності існуючих на ринку брендів
  • Виведення на ринок нових товарів і послуг
Бэклайт

Скрол

Порівняти
Скроллер

Скрол

Скрол – рекламоносій, що дозволяє послідовно експонувати до 8 рекламних сюжетів. Зміна сюжетів привертає додаткову увагу оточуючих.

Унікальні характеристики

Розташовується в найбільш людних локаціях центральної частини міста.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
середній
Орієнтація:
горизонтальна
Експонує сюжетів:
від 1 до 8
Освітлення:
внутрішнє освітлення
Транспортні потоки:
так
Пішоходи:
так
Розташування:
  • історична і центральна частини міста
  • Кампанії з унікальним творчим рішенням (міні-«ролик»)
  • Кампанії, що вимагають швидкого привернення уваги і містять заклик до дії
  • Підтримка впізнаваності існуючих на ринку брендів
  • Виведення на ринок нових товарів і послуг
  • Кампанії на охоплення
Скроллер

Уніпол

Порівняти
Унипол

Уніпол

Уніпол – рекламоносій великих розмірів. Здатен одночасно експонувати до 3 рекламних сюжетів.

Унікальні характеристики

За рахунок площі експонування досягається домінування сюжету серед оточуючих конструкцій меншого формату.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
великий
Орієнтація:
горизонтальна
Експонує сюжетів:
2-3
Освітлення:
може мати зовнішнє освітлення
Транспортні потоки:
так
Пішоходи:
ні
Розташування:
  • по місту
  • Іміджеві кампанії
  • Довгострокові кампанії
Унипол

Сітілайт (скрол)

Порівняти

Сітілайт (скрол)

З огляду на малий розмір, сітілайт (скрол) орієнтований більшою мірою на пішохідні потоки і меншою – на транспортні. Передбачає тривалий контакт з глядачем. Зміна сюжетів привертає додаткову увагу оточуючих.

Унікальні характеристики

Найновіший тип носіїв малого розміру, присутніх в історичній і центральній частинах міста.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
малий, середній
Орієнтація:
вертикальна
Експонує сюжетів:
від 1 до 6
Освітлення:
внутрішнє освітлення
Транспортні потоки:
ні
Пішоходи:
так
Розташування:
  • історична і центральна частини міста
  • Нативні рекламні кампанії
  • Інтерактивні кампанії (QR-коди, NFC, доповнена реальність)
  • Анонсування подій
  • Використовується як навігаційний вказівник до ТРЦ, магазину, точки продажу, офісу в центральних частинах міста
  • Ідеальний формат для мас-маркет продуктів / брендів

Призма

Порівняти
Призматрон

Призма

Призма – рекламоносій, здатний послідовно експонувати 3 рекламних сюжети. Динамічна зміна послідовно змінюваних сюжетів привертає додаткову увагу.

Унікальні характеристики

Важливий інструмент для швидкої й економної побудови охоплення. Розміщується в центральних частинах міста і на великих транспортних вузлах, тому важливий в кампаніях з акцентом на охоплення.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
великий
Орієнтація:
горизонтальна
Експонує сюжетів:
від 1 до 3
Освітлення:
може мати зовнішнє освітлення
Транспортні потоки:
так
Пішоходи:
так
Розташування:
  • по місту
  • Кампанії на охоплення
  • Підтримка впізнаваності існуючих на ринку брендів
  • Виведення на ринок нових товарів і послуг
  • Кампанії з таргетингом за географічним принципом
  • Кампанії, що вимагають швидкого привернення уваги і містять заклик до дії
Призматрон

Вертикальний щит

Порівняти
Вертикальные конструкции

Вертикальний щит

Вертикальний щит – нестандартний великий рекламний носій, який за рахунок форми і розміру домінує над іншими конструкціями.

Унікальні характеристики

Нестандартний великий формат для яскравих іміджевих кампаній. Добра видимість з далекої відстані.

Характеристики

Ефективне застосування

Розміри:
великий
Орієнтація:
вертикальний
Експонує сюжетів:
1
Освітлення:
може мати зовнішнє освітлення
Транспортні потоки:
так
Пішоходи:
ні
Розташування:
  • по місту
  • Іміджеві кампанії
  • Довгострокові кампанії
  • Носій для формування образу бренду
Вертикальные конструкции