Вы используете устаревшую версию браузера.

Сайт компании может отображаться не корректно. Пожалуйста обновите Ваш браузер или установите современный для лучшего отображения данного сайта.

Google Chrome Mozilla Firefox Opera

Як працює зовнішня реклама

Зовнішня реклама - єдине медіа, яке неможливо вимкнути, відкласти в бік або не помітити

Out of home має унікальні характеристики, які не може запропонувати жодне інше медіа. Завдяки великим форматам, яскравій образності і вмінню розповідати історію, зовнішня реклама сягає глибинних потреб респондентів і викликає у них сильний емоційний відгук.

Результати дослідження, проведеного Nielsen у США, свідчать, що out of home – найефективніший медіаканал для онлайн-активації. Причому, як для стимулювання пошукових запитів, так і для дій у соціальних мережах. Кожен долар, вкладений у зовнішню рекламу, породжує більшу активність в інтернеті, ніж інвестиції в інші канали.

Вибираючи out of home як канал комунікації, ви автоматично користуєтеся усіма його привілеями і отримуєте перевагу над конкурентами.

Масштабна
Зовнішня
Вражаюча
Повсюдна

Великий розмір

завжди помітний

Приголомшливий сюжет

впливає у фізичному просторі

Збільшувальне скло

створює «емоцію розміру» - показує продукт крупним планом, що дозволяє добре розглянути його і «приміряти» на себе

Сильний креатив

формує емоційний образ бренду

Ефект публічної обіцянки

інвестиція у надійність бренду в сприйнятті покупцем

Позитивне сприйняття

не вривається в особистий простір

«Досягає» споживачів протягом 70% дня, коли вони поза домівкою

охоплює складну цільову аудиторію, яка не дивиться ТБ, не читає газети, перебірлива під час пошуку ресурсів в інтернеті

Локаційна релевантність

таргетує і залучає споживачів, враховуючи місце, демографію, поведінку, час доби, погоду, новини і т.д.

Близькість до точки продажу

підштовхує до вибору / пробної покупки / повторної покупки

Посилення інших медіа

ефективний каталізатор мобільних, соціальних, цифрових переходів, пошуків і переглядів сторінок

Формування образу бренда

забезпечує добре запам'ятовування у зв'язці сюжет + бренд

Візуальна історія

легко і швидко зчитується, формує емоцію стосовно бренда

Генерація одного з найкращих показників brand recall і ad recall

формує «Перший, що спадає на думку» [top of mind] бренд у категорії

Ненав'язливість

ненастирливе джерело інформації про товари, послуги та події

Ефект «Вирішальної поради»

допомагає цільовій аудиторії, яка перебуває на етапі прийняття рішення, зробити вибір

Забезпечення масового охоплення

додає рекламним кампаніям масштабності

24/7/365

не може бути заблокована, вимкнена, пропущена або переглянута ботами
Масштабна
  • Великий розмір

    завжди помітний

  • Приголомшливий сюжет

    впливає у фізичному просторі

  • Збільшувальне скло

    створює «емоцію розміру» - показує продукт крупним планом, що дозволяє добре розглянути його і «приміряти» на себе

  • Сильний креатив

    формує емоційний образ бренду

Зовнішня
  • Ефект публічної обіцянки

    інвестиція у надійність бренду в сприйнятті покупцем

  • Позитивне сприйняття

    не вривається в особистий простір

  • «Досягає» споживачів протягом 70% дня, коли вони поза домівкою

    охоплює складну цільову аудиторію, яка не дивиться ТБ, не читає газети, перебірлива під час пошуку ресурсів в інтернеті

  • Локаційна релевантність

    таргетує і залучає споживачів, враховуючи місце, демографію, поведінку, час доби, погоду, новини і т.д.

  • Близькість до точки продажу

    підштовхує до вибору / пробної покупки / повторної покупки

Вражаюча
  • Посилення інших медіа

    ефективний каталізатор мобільних, соціальних, цифрових переходів, пошуків і переглядів сторінок

  • Формування образу бренда

    забезпечує добре запам'ятовування у зв'язці сюжет + бренд

  • Візуальна історія

    легко і швидко зчитується, формує емоцію стосовно бренда

  • Генерація одного з найкращих показників brand recall і ad recall

    формує «Перший, що спадає на думку» [top of mind] бренд у категорії

Повсюдна
  • Ненав'язливість

    ненастирливе джерело інформації про товари, послуги та події

  • Ефект «Вирішальної поради»

    допомагає цільовій аудиторії, яка перебуває на етапі прийняття рішення, зробити вибір

  • Забезпечення масового охоплення

    додає рекламним кампаніям масштабності

  • 24/7/365

    не може бути заблокована, вимкнена, пропущена або переглянута ботами

Завдання, які вирішує зовнішня реклама

Зовнішня реклама, завдяки унікальній комбінації власних атрибутів, вирішує ключові маркетингові завдання бізнесу.

Тактичні

  1. Стимулює пробу
  2. Спонукає до покупки
  3. Збільшує продажі
  4. Забезпечує масове охоплення
  5. Виконує навігаційну функцію щодо точки продажу
  6. Таргетує споживачів по регіону, району, локації
  7. Розподіляє споживачів за демографією, інтересами, поведінкою
  8. Підсилює інші медіаканали
  9. Додає медікампаніям масштабності

Стратегічні

  1. Будує впізнаваність бренду
  2. Формує образ бренду
  3. Залучає нову аудиторію
  4. Формує / підсилює позицію бренду на ринку
  5. Підтримує лідерську позицію
  6. Додає бренду вагомості та надійності в очах споживача

Соціальна відповідальність зовнішньої реклами

Усім учасникам ринку – рекламним агентствам, операторам, і, в першу чергу, клієнтам – необхідно розуміти і поважати силу впливу реклами на людей.

Кожен повинен бути відповідальним за те, що рекламує, як рекламує і який вплив це повідомлення може мати на людей у довгостроковій і культурній перспективі.