Вы используете устаревшую версию браузера.

Сайт компании может отображаться не корректно. Пожалуйста обновите Ваш браузер или установите современный для лучшего отображения данного сайта.

Google Chrome Mozilla Firefox Opera

Реклама на цифрових екранах

Цифрова панель (digital-екран) – сучасний носій, призначений для експонування динамічного (відео, анімація) та статичного цифрового контенту.

  • Рекламні цифрові екрани передбачають найоперативніше (в контексті всієї зовнішньої реклами) розміщення та зміну сюжетів
  • Можлива автоматична (за тригерами) зміна сюжетів
  • Поширені розміри цифрових панелей: 3,14×2,3 та 6×3 м
  • Завдяки великій площі екрану, яскравій (і динамічній) картинці, реклама на таких носіях помітна транспортним та пішохідним потокам у будь-який час доби.
  • Як правило, носій експонує до 9 сюжетів тривалістю 10 секунд. Разом одна реклама транслюється 2,67 години на добу
  • Рекламні цифрові екрани підходять для іміджевої реклами: чи то кампанії, спрямовані на підвищення впізнаваності бренду, чи супроводжують виведення на ринок новинок
  • Екрани сприймаються аудиторією як престижні носії. А бренди, що рекламуються з їх допомогою, виглядають більш високостатусно.

 

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group пропонує розмістити рекламу на діджитал-екранах задля досягнення високої ефективності маркетингової комунікації.

  • Ми керуємо рекламоносіями у 106 містах України та підбираємо оптимальні місця для вирішення різноманітних комунікаційних завдань
  • Допомагаємо у розробці тактики розміщення, створенні макетів, що привертають увагу, розрахунку оптимального бюджету рекламної кампанії, пропонуючи при цьому вигідні ціни на цифрову зовнішню рекламу
  • Після обговорення деталей співпраці та підписання договору розміщуємо рекламу на екрані протягом 24 годин
  • Відстежуємо хід проведення кампанії, надаємо ефірну довідку
  • Ціна реклами на екранах залежить від їхнього розташування та інших складових.
logo-black